MiB etsii vahvistusta valtakunnalliseen markkinointi- ja viestintätiimiinsä!

Haluatko mukaan upeaan MiB-aktiivijoukkoon ja hankkia uutta kokemusta, josta on hyötyä työmarkkinoilla? Haluatko näköalapaikalle yhdistykseen, joka kasvaa, kiinnostaa ja vaikuttaa? MiB rekrytoi kasvunsa tueksi uusia vapaaehtoisia valtakunnalliseen viestintä- ja markkinointitiimiinsä.

Hoidamme vapaaehtoistehtäviämme joustavasti omalla työskentelytahdilla muun perhearjen ohella ja sen sallimissa rajoissa. Pääset työskentelemään innostavien aiheiden parissa, voit hyödyntää olemassa olevia taitojasi, verkostoitua mukavien ihmisten kanssa ja oppia uutta.

Suunnittelemme markkinointia ja viestintää ketterästi, joten pääset tutustumaan myös ketterään työskentelytapaan. Tehtäviä voi hoitaa miltä tahansa paikkakunnalta tai vaikka ulkomailta käsin, sillä tiimimme työskentelemme lähes kokonaan verkossa.

Tällä hetkellä etsimme seuraavia osaajia:

MARKKINOINTITIIMI

Youtube-tuottaja

Kiinnostaako sinua uuden ajan markkinointi ja mainonta Youtubessa? Haluatko oppia uuden taidon vahvistamaan työnhakuasi tai oletko jo videotaituri, joka kaipaa näyttöjä? MiB Markkinointi etsii uusia Youtube-tuottajia tekemään MiB-mainontaa ja sisältöjä kanavallemme. Saat suunnitella, tuottaa, toteuttaa ja editoida laaja-alaisesti videoita raakileista asti sekä vaikuttaa MiB-Youtuben sisältöihin ja sen kehittämiseen.

Analytiikkavastaava

Oletko tilastovelho tai haluaisitko olla? Kutkuttaako tietää miten paljon mikäkin postaus tai blogikirjoitus vaikuttaa kävijämääriin ja miten optimoinnilla saa lisää näkyvyyttä. Markkinoinnin analytiikka tuo dataa päätöksenteon tueksi. Jos haluat olla tärkeä linkki markkinoinnin onnistumisessa, hae meille analytiikkavastaavaksi.

Laita lyhyt hakemuksesi ja yhteystietosi markkinointitiimin leadille Katjalle: katja.firehill(at)gmail.com 15.2.2019 mennessä ja tule mukaan energiseen joukkoomme!

SOMETIIMI

Somekoordinaattori (Facebook)

Somekoordinaattorin tehtäviin kuuluvat pääosin yhdistyksen julkisen Facebook-sivun moderointi, keskusteluihin osallistuminen sekä yhteisellä Slack-kanavalla jaettavien sisältöjen postaaminen kanavalle. Plussaa on, jos itse aktiivisesti ideoit lisäpostauksia ja etsit kiinnostavia sisältöjä jaettavaksi.

Some Lead

Toimit kaikkien somekanavavastaavien tiiminvetäjänä viestien heille kampanjoista ja muista ajankohtaista asioista mm. Skypekokousten kautta. Toimit tarvittaessa tuuraajana ja osallistut tarvittaessa kanavilla postaamiseen. Kehität some-tiimin toimintaa ja vastaat uusien tiimiläisten rekrytoinnista ja perehdytyksestä. Teet säännöllisesti yhteistyötä muiden Leadin kanssa.

Laita lyhyt hakemuksesi ja yhteystietosi sometiimin leadille Petralle: petra.lylander(at)gmail.com tai viestillä Linkedin kautta www.linkedin.com/in/petralylander/ 15.2. mennessä ja tule mukaan energiseen joukkoomme!