MiB hakee uutiskirjevastaavaa!

Haluaisitko toimia MiBin aktiivina? Kiinnostaisiko sinua hankkia uutta kokemusta, josta on hyötyä myös työmarkkinoilla? Tunnetko intohimoa markkinointi- ja viestintätehtäviin? Hae MiBin uutiskirjevastaavaksi!

MiBin sisältötiimi kaipaa toista uutiskirjevastaavaa vastaamaan MiBille erittäin tärkeästä ja keskeisestä jäsenviestinnästä. Uutiskirjevastaavana työskentelet työparin kanssa ja pääsette yhdessä luomaan viestejä jäsenillemme, vastaatte kuukausittaisen jäsenkirjeen koostamisesta ja sisällöstä ja voitte vaikuttaa sen visuaaliseen ulkoasuun. Pääsette työskentelemään hienossa tiimissä MiBin aitiopaikalla! Varsinaisesti aiempaa kokemusta ei tarvita, mutta innostusta työhön sen sijaan tarvitaan roppakaupalla. Hae pian, sillä paikat täytetään mahdollisimman nopeasti!

Kaikki tiimin toiminta on vapaaehtoista ja tiimiläiset hoitavat vastuutehtäviä joustavasti muun perhe- ja työarjen sallimissa rajoissa.

Hakea voit vaikka heti, mutta viimeistään 17.4.2019 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa sähköpostitse MiBin hallituksen viestintävastaava Elina Jolma: elina(at)mothersinbusiness.fi sekä MiBin viestintäkoordinaattori Antti Kässi: antti(at)mothersinbusiness.fi