MiB selvittää mitkä ovat työssäkäyville äideille työelämän merkityksellisimpiä asioita

Olemme innoissamme voidessamme kertoa, että MiB ry lähtee selvittämään, miten äideille merkityksellisimmät asiat toteutuvat suomalaisessa työelämässä. Yhteistyökumppaninamme tässä toimii The Siqnificant Company joka on vuodesta 2016 lähtien tutkinut sitä, millaiset asiat nousevat merkityksellisimmiksi suomalaisessa työelämässä, niin yhteiskunnallisesti kuin yritystasollakin. Tästä esimerkkinä 10 totuutta suomalaisesta työelämästä -julkaisu.

Auta meitä rakentamaan merkityksellisempää ja perheystävällisempää työelämää vastaamalla kyselyyn. Jäsenemme tulevat saamaan keskiviikkona 18.3. sähköpostiinsa kutsun Siqni-kyselyyn, jolla selvitämme

1. Mitkä asiat ovat MiB-äideille työpaikoillaan kaikista merkityksellisimpiä?

2. Kuinka hyvin nämä asiat suomalaisessa työelämässä toteutuvat?

3. Mitä työpaikoilla voitaisiin tehdä vielä entistäkin paremmin, jotta työssäkäyville äideille merkityksellisimmät asiat toteutuisivat mahdollisimman hyvin?

siqni.png

Kyselyn tulokset tullaan julkaisemaan myöhempänä ajankohtana pidettävässä Perheystävällinen työelämä -seminaarissa. Tulemme kyselyn tulosten perusteella tuomaan yhteiskunnalliseen keskusteluun työelämässä toimiville äideille merkityksellisimpiä asioita.

Tarjoamme MiB-verkoston jäsenille samalla työkalun, jonka pohjalta voi käydä one-to-one -keskusteluja itselle merkityksellisimmistä asioista oman esihenkilön kanssa, sillä jokainen kyselyyn vastaaja saa Siqni-kyselystä omat henkilökohtaiset vastauksensa sähköpostiinsa automaattisesti heti kyselyyn vastattuaan.

Kutsu kyselyyn vastaamiseen tulee keskiviikkona 18.3.2020 suoraan jäseniemme sähköposteihin osoitteesta invites@siqni.fi. Tulokset raportoidaan ainoastaan MiB- ja paikallisjasosto-tasolla, kyselyyn vastaaminen on anonyymiä. Vastausaikaa on 31.3.2020 asti. Lisätietoja tutkimuksesta saa jonna.lampinen@mib.fi sekä The Siqnificant Companyn Mona Rundbergilta (mona@siqni.fi, p. 040 592 3401).