Somejoukkue haussa!

Haluatko vahvistaa oma someosaamistasi? Haluatko olla vahvasti mukana MiBin julkisten kanavien pyörittämisessä?

Kopio_ MiB on järjestö, johon kannattaa kuulua-videobanneri.png

Etsimme tiimejä seuraaville MiBin julkisille alustoille:

Linkedin Tutustu tästä

Facebook-sivu Tutustu tästä

Instagram Tutustu tästä

Twitter Tutustu tästä

Tarkoituksemme on muodostaa pienet tiimit (2-3 hlö), jotka valitsevat keskenään tarkemman roolituksen. Eri sometiimit tekevät myös keskenään yhteistyötä sekä markkinointi ja viestintä-tiimin kanssa.

Toivommekin eri kanaville omanlaista sisältöään kanavan kohderyhmä huomioiden. Kaipaamme luovaa ideointia ja ainutlaatuista sisältöä; keskustelujen herättelyä, kaunista Instagramin feediä, vaikuttamista meille tärkeisiin aiheisiin, inspiraatiota jäsenillemme, hyödyllisiä vinkkejä, MiBissä tapahtuvien asioiden esille tuontia, ajankohtaisiin aiheisiin pureutumista, viestinnän suunnittelun taitoa, analytiikan hyödyntämistä, yhteistyötä jne. Somekanavastrategian luominen on meneillään ja olemme saaneet siihen jo paljon sisältöä, joka toimii jatkossa kaikkien somepäivittäjien tukena ja työkaluna.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä info@mib.fi

Etkö ole vielä aktiivimme? Lue aktiivityöskentelyn mahdollisuuksista alapuolelta.