Ole sinäkin MiB-äiti

Äitienpäivän ja MiBin tulevien viisivuotissynttäreiden kunniaksi olemme juhlatuulella! Olemme päättäneet järjestää kampanjan, jonka aikana MiBin jäsenyydestä saa yhtä paljon alennusta, kuin MiBillä tulee vuosia täyteen perjantaina. Eli jäsenyytemme on nyt entistäkin edullisempi, vain 25 euroa! Kampanja kestää perjantaihin 15.5. saakka.

10.png

MiBin jäsenen sanomaa: “MiB on minulle henkinen koti äitiyden kiipeilytelineessä. Eli vinkkejä, apua, vertaistukea, kannustusta, lempeää tuuppimista ja tukea saa tämän kautta. <3 Ja en keksi mitään muuta väylää, missä näin monipuolisesti pääsee tutustumaan eri aloilla työskentelevien ihmisten kanssa.”

Kaipaatko sinäkin kannustusta ja vertaistukea? Paikkaa, jossa äidit pitävät yhtä ja voit olla täysin oma itsesi. Paikkaa, jossa naisten ja äitien aseman parantamisen eteen tehdään jatkuvasti töitä. Paikkaa, jossa kasvat niin ammatillisesti kuin henkisesti. Olit sitten raskaana, perhevapailla, töissä, isomman lapsen äiti, kenties jo isoäiti; MiBissä on paikka sinulle. MiB on koti kaikille äideille, jotka kokevat paloa sekä uraansa että perhettään kohtaan. Tule mukaan yli 4000 upean MiB-äidin joukkoon ja ole ylpeästi #mibäiti.

Vain 25 euron vuosimaksulla saat huikean verkostot ulottuvillesi, ammatillisesti kehittävät tapahtumat ja olet mukana tekemässä maailmasta tasa-arvoisemman paikan elää. Ole sinäkin #mibäiti!

9.png

Kampanjan tarkemmat säännöt löydät täältä: https://www.mothersinbusiness.fi/kampanjasaannot